Menu

Pozycjonowanie - czemu warto się na nie decydować

Jakich efektów można spodziewać się po pozycjonowaniu?

- liczniejsze odwiedziny na stronie

- większa sprzedaż produktów i usług

- większe grono klientów, do których uda się dotrzeć

- będziemy przed konkurencją

- jest to forma skuteczniej i taniej reklamy.

efekty pozycjonowania

Budując sobie wysoką pozycję na pewne frazy możemy oczekiwać, że za tym pójdą liczni użytkownicy, którzy będą się na naszej stronie pojawiać. Najchętniej bowiem wybieramy takie strony, które mamy pod ręką. Rozwiązaniem najkorzystniejszym zawsze są frazy znajdujące się w pierwszej dziesiątce. Poza nimi przy bardzo konkurencyjnych frazach niezłym wynikiem będzie pierwsza 20-tka. Powinniśmy oczywiście pamiętać o tym, że im wyższa pozycja tym zdecydowanie większa szansa, że na stronie pojawią się jacyś nowi ludzie. Precyzyjne wybranie słów kluczowych to forma, dzięki której trafi się ze swoją stroną do osób, które rzeczywiście taką ofertą będą zainteresowani. Niekiedy gdy promujemy się zbyt ogólnie bądź też nieprecyzyjnie wybieramy słowa kluczowe może się okazać, że w ogóle nie trafimy do potencjalnych klientów.

Rozwiązaniem jest też wyszukiwanie lokalne, gdzie warto być widocznym, ponieważ dzięki temu buduje się szerokie grono potencjalnych klientów, którzy wejdą na naszą stronę. Jeśli chodzi o tradycyjne formy reklamowe praktycznie w tym momencie one się już nie sprawdzają. Takie rozwiązania jak ulotki, tablice reklamowe są już krótko mówią ignorowane przez klientów. Najczęściej również przez takie formy, w ogóle nie trafia się do grona potencjalnych klientów, ale do osób, które ofertą nie będą zainteresowane. Dbając o pozycję w wyszukiwarce zawsze możemy liczyć na to, że trafiamy ze swoją firmą do osób zainteresowanych ofertą, którą mamy.

Co - owner w TelPages. 8 lat doświadczenia w pozycjonowaniu stron.